Клієнти перш бачать вітрину, а не прикраси, тому до вибору оформлення необхідно підходити з відповідальністю (особливо на масових виставках, де конкуренти так само всіма силами привертають увагу відвідувачів).
Пропонуємо звернути увагу гостей спочатку на вітрину, а після вони вже не зможуть відійти від Ваших вишуканих виробів і стануть Вашими покупцями.
Вимовивши слово телевізор, у кожної людини спрацьовує своя асоціація. Хтось відразу уявляє телевізор як техніку, хтось уявляє, що там йдуть новини, хтось і зовсім заснути не може якщо ТБ не працює (або навпаки) і т.д.
Багато людей люблять, щоб телевізор був у кожній кімнаті. Але чи хочеться в кожній кімнаті виділяти цілу стіну під телевізор, та й прив'язуватись до якоїсь конкретно? Так само ми звикли, що ТБ кріпляться на стіну або ставляться на тумбу. Але давайте чесно відповімо, чи подобається нам, що увійшовши в кожен простір відразу видно телевізор, телевізор, телевізор? Весь інтер'єр підлаштовується під ТВ (якщо звичайно враховуються правила якісного та комфортного перегляду).